Anna Podyma
Pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej. Doświadczenie i wiedzę zdobywałam w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Uniwersytecie Humanistyczno – Społecznym SWPS w Warszawie, a także podczas staży i licznych szkoleń. Od 10 lat pracuje z dziećmi z różnymi wyzwaniami rozwojowymi.
Angelika Palenga
Pedagog specjalny, logopeda. Ukończyłam studia logopedyczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Swoją wiedzę poszerzałam podczas praktyk zawodowych, ale również licznych szkoleń i kursów. Na co dzień pracuję z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, m.in. spektrum autyzmu, mózgowe porażenie dziecięce, niepełnosprawność intelektualna.
Patrycja Sudoł
Logopeda, audiolog. Ukończyłam logopedię z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na dwóch specjalnościach – logopedia kliniczna oraz surdologopedia. Doświadczenie zawodowe zdobyłam odbywając liczne praktyki logopedyczne oraz pedagogiczne zarówno w przedszkolach, jak i szkołach (również tych, z oddziałami integracyjnymi), uczestnicząc w kursach i szkoleniach, a także podczas pracy w przedszkolu i gabinetach prywatnych. Na co dzień pracuję z dziećmi z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy, niepłynnością mowy, Zespołem Aspergera.
Karolina Jęczeń
Logopeda, audiolog. Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Logopedia z audiologią oraz studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Dążę do uzyskania kwalifikacji diagnosty i terapeuty integracji sensorycznej. Zajmuję się korygowaniem wad wymowy oraz wyrównywaniem opóźnień rozwoju mowy u dzieci. Prowadzę zajęcia logorytmiczne oraz naukę czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Stale poszerzam swoją wiedzę na licznych szkoleniach i kursach.