Anna Podyma
Pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda, certyfikowany terapeuta Metody Krakowskiej. Doświadczenie i wiedzę zdobywałam w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Uniwersytecie Humanistyczno – Społecznym SWPS w Warszawie, a także podczas staży i licznych szkoleń. Od 10 lat pracuje z dziećmi z różnymi wyzwaniami rozwojowymi.
Angelika Palenga
Pedagog specjalny, logopeda. Ukończyłam studia logopedyczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Swoją wiedzę poszerzałam podczas praktyk zawodowych, ale również licznych szkoleń i kursów. Na co dzień pracuję z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, m.in. spektrum autyzmu, mózgowe porażenie dziecięce, niepełnosprawność intelektualna.
Maria Monastyrska
Logopeda dyplomowany, pedagog wczesnoszkolny i przedszkolny. Absolwentka pięcioletnich studiów magisterskich i dwuletnich studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie . Zajmuje się głównie diagnozą, profilaktyką oraz terapią logopedyczną dzieci i dorosłych : kształtowaniem mowy, terapią wad wymowy, terapią zaburzeń mowy i komunikacji – opóźniony rozwój mowy, autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, afazja, zaburzenia płynności mowy oraz dysleksją. Uczestniczka wielu specjalistycznych warsztatów i konferencji.
Członek Polskiego Związku Logopedów.
Joanna Tukalska
Logopeda, pedagog specjalny. Wiedzę i doświadczenie zdobyłam na Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Warszawskim oraz w Akademii Pedagogiki Specjalnej, a także podczas licznych szkoleń, warsztatów oraz praktyk zawodowych. Na co dzień pracuję z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, m.in. z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu, zespołem Downa. Interesuję się komunikacją alternatywną i wspomagającą.
Patrycja Sudoł
Logopeda, audiolog. Ukończyłam logopedię z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na dwóch specjalnościach – logopedia kliniczna oraz surdologopedia. Doświadczenie zawodowe zdobyłam odbywając liczne praktyki logopedyczne oraz pedagogiczne zarówno w przedszkolach, jak i szkołach (również tych, z oddziałami integracyjnymi), uczestnicząc w kursach i szkoleniach, a także podczas pracy w przedszkolu i gabinetach prywatnych. Na co dzień pracuję z dziećmi z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy, niepłynnością mowy, Zespołem Aspergera.
Karolina Jęczeń
Logopeda, audiolog. Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Logopedia z audiologią oraz studentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Dążę do uzyskania kwalifikacji diagnosty i terapeuty integracji sensorycznej. Zajmuję się korygowaniem wad wymowy oraz wyrównywaniem opóźnień rozwoju mowy u dzieci. Prowadzę zajęcia logorytmiczne oraz naukę czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Stale poszerzam swoją wiedzę na licznych szkoleniach i kursach.
Małgorzata Mucha
Mama dwójki dzieci : Oli i Karola. Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, trener umiejętności społecznych – TUS, kontroli złości i koncentracji uwagi. Swoje umiejętności zdobywałam w Akademii Pedagogiki Specjalnej , Szkole Wyższej im. Bogdana Jańskiego oraz podczas konferencji naukowych i szkoleń odbytych w Platformie Małej Edukacji, Centrum Wspomagania i Rozwoju Osobowości, Ośrodku Sukces w Warszawie. Od 10 lat pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym wspomagając ich rozwój poprzez zajęcia indywidualne i grupowe.
Agata Piotrowska
Pedagog specjalny, nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniom z orzeczeniem, certyfikowany trener umiejętności społecznych – TUS i kontroli złości. Wiedzę i doświadczenie zdobyłam na Wyższej Szkole im. B. Jańskiego i Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz podczas praktyk, staży i licznych szkoleń. Z dziećmi pracuje od 30 lat ( 20 lat w żłobku, następnie przedszkole i obecnie w szkoła).